BIG NEWS

13 augustus 2021 - Paradise Valley, Arizona, Verenigde Staten

Oops en toen zat je er al 7 maanden!

Wat gaat de tijd snel!

Een maand geleden heb ik na heel lang nadenken (ja serieus heel lang) een beslissing gemaakt.
En die beslissing ging over het volgende.

Als au pair heb je een visum die voor 1 jaar geldig is. Aan het einde van je jaar kan je de keuze maken om dit visum te verlengen. Dit kan met 6, 9 of 12 maanden. Je kan dus maximaal 2 jaar hier blijven met dit visum.
En ik heb de hele dikke knoop doorgehakt….

En ik vind het heel moeilijk want ik weet dat heel veel van jullie mij super erg missen en geloof me, dat doe ik ook!🥺

Maar ik kies voor wat mij het gelukkigste maakt en dat is hier voor een extra jaar blijven.
Dit omdat Amerika mij echt heel blij maakt!

Het is een gevoel en dat gevoel wil ik vasthouden en volgen!

Ik heb echter wel besloten om naar een ander gezin te gaan. Je hebt de keuze om te blijven bij het zelfde gezin, of om naar een nieuwe te gaan en daar heb ik voor gekozen. Ik ben toe aan een nieuwe omgeving, een nieuwe uitdaging etc.

En ik heb BIG NEWS!

Ik heb een (volgens mij) geweldige familie gevonden in San Francisco!

Ik ga zorgen voor een lief jongetje van net 1 jaar als ik aankom (grote kans dat ik op of rond zijn verjaardag aankom😅)

Ik had een behoorlijk eisen lijstje voor mijn 2e jaar, omdat je in je eerste jaar wel goed door krijgt wat je wel en niet fijn vindt. En ze voldoen aan ALLES en ze zijn ook nog eens heel leuk (tenminste zo komen ze over😅)

Hoe dan ook.

Dat was weer een update vanuit Phoenix.

Dikke kus van mij☺️😘

1. Oma Greet:
    13 augustus 2021
    Lieve schat, je hebt je keuze gemaakt en dat geeft rust!
    Ik wens je heel veel geluk daar bij het nieuwe gezin, maar eerst nog 4 maanden in Arizona met die kleine dotjes. Veel plezier om daar nog fijn te zijn!
    En daarna een nieuwe uitdaging.........
  2. Jenneke van Dijk:
    13 augustus 2021
    Lieve Lotte dat klinkt als een weloverwogen besluit. Je gevoel volgen is altijd een goede keus. Weer een nieuwe plek en nieuwe ervaringen wat fijn. Heel veel plezier met het vervolg van dit avontuur. Liefs X
  3. Lot:
    13 augustus 2021
    Super trots op je, you did it!! 😘🍀