3 Maanden in de VS

2 april 2021 - Scottsdale, Arizona, Verenigde Staten

WOW! Ik kan niet anders zeggen. De tijd vliegt enorm snel voorbij!

Volgende week 8 maart ben ik precies 3 maanden in de VS! dat is 1/4 van mij tijd:0

Ik denk dat ik nu wel een goed beeld heb van het leven hier.

Ik moet zeggen dat ik het hier enorm naar mijn zin heb. Ik wissel elke dag wel van gevoel hier. De ene dag vind ik alles hier helemaal geweldig en voel ik mij heel erg gelukkig en op een ander moment kan ik ook wel weer zin hebben om iedereen in Nederland weer te zien.

MAAR geen heimwee hoor! En ook in deze momenten voel ik mij echt niet slecht.

Ik zie dit echt als een soort test. En ik merk dat ik enorm veel hou van iedereen die mij lief is en ik iedereen ook echt kan missen.

Over een paar dagen is het bijvoorbeeld Pasen. Dat zijn momenten waar bijvoorbeeld onze hele familie altijd bij elkaar komt en dat is altijd erg gezellig (dat was voor de corona tijd natuurlijk). Dit jaar zal ik geen Pasen vieren, omdat ik in een Joods gezin zit, maar wij hebben wel Passover gevierd. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het is ook een feest met de familie en VEEL eten;) (en natuurlijk de Joodse betekenis er achter)

Qua trips ben ik naar San Diego en Huntington Beach (een strand onder LA) geweest. Ik ben echt verliefd op San Diego! Het is een mega mooie stad en het heeft Alles! Iedereen is heel aardig en er hangt een hele positieve, blije, feestelijke sfeer!

Verder hebben wij een weekje Hawaii geboekt en gaan we daar begin september heen als afscheid van Emily, want zij zal daarna terug naar Duitsland vertrekken.

Voor de rest willen wij misschien nog een paar roadtrips doen en een vlieg-tripje naar Nashville staat op de planning, maar wanneer dat vast staat horen jullie het wel:)

Dat was het voor nu.

Groetjes van mij!:)

1. Jo:
    2 april 2021
    Gaaf meis geniet ervan pakken ze nooit van je af deze ervaring grtjes Jo
  2. Anna Hilbrink:
    2 april 2021
    trots op jou ,geniet van elk moment xxx
  3. Renathe briels:
    2 april 2021
    Geweldig wat een belevenis en ervaring. Ik ben mega trots op jou nichtje🥰
  4. Sonja:
    2 april 2021
    Super jaloers hier maar wat geweldig meissie geniet met volle teugen je doet mooie dingen nog super veel.pelzier gewenst dikke knuffel
  5. Oma:
    2 april 2021
    Wat fijn te lezen......en fijn dat je geniet van alle nieuwe dingen.....iemand schrijft hier boven” dit nemen ze je nooit meer af “ en dat klopt helemaal....... zoveel ervaring voor de rest van je leven.....oma is zo trots op je!
    Dikke knuffel en ook zijn we dit jaar weer niet door de Corona met z’n allen bij elkaar......in gedachten wel wel.