Eerste dagen in AZ

13 januari 2021 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Ik ben nu 5 dagen in de VS en het bevalt goed.
De eerste dag zat ik erg met het gevoel van dat ik mij niet kan voorstellen dat ik hier voor een heel jaar ga zitten!

Ik moest echt even wennen, maar iedereen hielp mij als in dat ik mijn rust kon pakken (ook ivm de jet lag).

Zaterdag en zondag kon ik nog een beetje chillen. Ik liep wel een beetje mee en zo kon ik de kinderen beter leren kennen en zij mij. Ik kan wel zeggen: dat is goed gelukt en de klik is er!
Vanaf maandag ben ik officieel gaan meelopen met Marina, zij is hier al 1,5 jaar en weet alles, dus zij kan mij goed vertellen hoe alles gaat hier. De volgende maand vertrekt zij weer terug naar Zweden en dan neem ik haar over en werk ik met Emily waar ik het nu al erg goed mee kan vinden!

Elke dag leren beide meiden en ook de ouders mij weer iets. Het is veel! Maar ik zal de dagen nu ook omschrijven als leerzame dagen en ik voel me na elke dag voldaan!

Ik heb gek genoeg geen last van mijn jet lag.

Ik kreeg de tip tijdens training school om veel water te drinken en dat heb ik ook gedaan tijdens mijn vlucht.
Ik merkte de eerste dagen dat ik begin van de avond erg moe werd. Ik ben dus steeds vroeg naar bed gegaan en overdag ben ik eigenlijk nooit moe geweest!
Nu zit ik weer in mijn eigen ritme. De afgelopen 2 dagen ben ik rond 22.00/23.00 uur gaan slapen wat normaal voor mij is en ik slaap SUPER GOED!

Dat is wel een beetje wat ik jullie wilde vertellen. Ik ga proberen snel wat fotos op facebook te plaatsen zodat jullie dat kunnen zien.

groetjes van mij! 🙋🏼‍♀️🌵🌴🇺🇸🍔🏜

1. Anna Hilbrink:
    13 januari 2021
    super Lotte .....en ik kan niet wachten op de mooie foto's xxx
  2. Greet Hilbrink:
    13 januari 2021
    Wat fijn te horen, Lotte.. zo kunnen we het mee beleven.❤
  3. Fred:
    13 januari 2021
    Klinkt goed allemmal. Succes.
  4. Claire:
    13 januari 2021
    Wat een avontuur. Ik geloof best dat er veeeeel op je afkomt. Maar alleen maar leuke dingen. Benieuwd naar de fotos 😘
  5. Diny:
    13 januari 2021
    Fijn om je bericht te lezen, je hebt je draai al een beetje gevonden, mooi zo!
  6. Nel Hesselberth:
    Hoi Lotte
    Heel normaal dat je even je draai moet vinden. De omgeving , elkaar leren kennen , dagritme etc etc
    Is Emily ook au-pair in het gezin?
    Succes !!!
    14 januari 2021
    Trots!! Lieve Lotte maak er wat moois van en geniet! 🤩❤🍀💃😘
  10. Sonja:
    14 januari 2021
    Wat fijn Lotte. Mooi dat het zo voorspoedig gaat. Lekker genieten is heel belangrijk dat maakt je werk ook leuker dikke knuffel van hier ook van mijn jongens 😘
  11. Cees:
    15 januari 2021
    Super goed om te lezen Lotte, ook zo tof dat je voor dit avontuur bent gegaan! Je gaat er zeker een hele mooie tijd van maken en zal veel ervaring opdoen van cultuur tot aan wat je daar allemaal leert! Ik wens je heelveel succes en ik blijf je zeker volgen! 🤩💪🇺🇸