Mijn eerste maand in de VS

2 april 2021 - Scottsdale, Arizona, Verenigde Staten

8 januari was het de dag. Mijn aankomst dag in de VS.

Na een reis van bijna 20 uur, landde ik om 21.30 in Phoenix, een half uur eerder dan gepland.

Mijn hosparents waren onderweg en na een paar minuten wachten, stonden ze opeens achter mij:)

We reden naar huis, ze vertelde wat over de omgeving en toen we thuis aankwamen zaten Emily (de Duitse au pair met wie ik nu werk) en Marina (de Zweedse au pair die ik nu heb overgenomen) op de bank op mij te wachten.

Daarna kreeg ik een snelle rondleiding in het huis, nam ik een douche en ging ik lekker slapen. ondertussen was ik namelijk al voor 24 uur wakker.

De volgende dag hoorde ik de kinderen al in de keuken. Ik opende de deur van mijn kamer en zei gedag. Het eerste weekend kon ik even bijkomen van mijn vlucht, mijn koffers uitpakken en kamer een beetje inrichten.

Ik had niet echt last van een Jetlag en deed lekker mee met alles.

De eerste week liep ik mee met Martina en heeft ze mij alles verteld en uitgelegd, de week erna begon ik zelf te werken en was Martina er om eventueel te helpen.

Na 3 weken zijn we met het gezin naar Sedona gegaan voor een lang weekend wat erg leuk was. Ik heb de Devils Bridge bezocht en wat andere hikes gedaan in de omgeving. De dag van vertrek naar Sedona waren wij vrij, dus zijn Marina, Emily en ik naar de Grand Canyon eerst gereden en daarna naar het huis in Sedona

De week erna was ik jarig. Ik kreeg een nachtje airbnb van mijn hostparents en Emily en ik zijn naar Page in het noorden van Arizona gereden om daar in de buurt wat plekken/national parks te bezoeken. Helaas was veel dicht door Covid, maar we hebben de Horseshoe Bend bezocht en op te terugweg zijn we over de route 66 gereden.

Dat was mijn eerste maand, de tijd vliegt enorm snel voorbij!

Ik heb het naar mijn zin, dus dat is super fijn!

1. Sonja:
    2 april 2021
    Top meissie fijn dat het goed gaat. Hier alles rustig oha. We hebben net 2 super lekkere dagen gehad met mooi weer nu is het weer omgeslagen met Pasen 10 graden ws. Dus niet echt bbq weer helaas 😘